W okresie od końca 2014 roku do 2 grudnia 2014 roku WIG20 spadł o 18,5 % a WIG stracił na wartości 8,6 %.
Warto jednak zauważyć, że były w tym roku takie indeksy branżowe obliczane przez Giełdę Papierów Wartościowych, które zyskały na wartości i to całkiem sporo.
Przykładem może być choćby indeks WIG-Media, który urósł od końca 2014 roku 16,3 % i by lepszy od na przykład niemieckiego indeksu DAX30 oraz francuskiego indeksu CAC40.
Popatrzmy na indeks WIG-Media. Indeks znajduje się w trendzie wzrostowym. Układ średnich jest typowy dla hossy.
WIG-MEDIA
Oscylator stochastyczny doszedł do strefy wyprzedania, co na hossie jest sygnałem kupna.
WIG-MEDIA
Skoro tak to pojawia się nadzieja na rozpoczęcie kolejnej fali zwyżek kursów akcji spółek medialnych.
Warto przypomnieć, że dotychczas w rubryce ,,Wykres do przemyślenia” znalazły się 3 spółki reprezentujące indeks WIG-Media.
Były to: Agora, Cyfrowy Polsat oraz Muza.
Oto skład indeksu WIG-Media
http://stooq.pl/q/i/?s=wig_media&o=4&i
O rubryce ,,Wykres do przemyślenia” piszę w każdym numerze ,,Raportu Tygodniowego”.
Oto krótkie podsumowanie rubryki ,,Wykres do przemyślnie”.
Zapraszam do lektury
Wersja w PDF
WYKRES-DO-PRZEMYSLENIA-12-MIESIECY-4-INDEKSY
Werska w Word
WYKRES-DO-PRZEMYSLENIA-12-MIESIECY-4-INDEKSY
Sławomir Kłusek, 3 grudnia 2015 roku
Treści zawarte na stronie internetowej www.analizy-rynkowe.pl nie stanowią „rekomendacji” w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz.U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).Autor nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie treści zawartych na stronie internetowej www.analizy-rynkowe.pl