03-12-2015

WIG-Media stoi przed szansą na rozpoczęcie kolejnej fali wzrostowej !

W okresie od końca 2014 roku do 2 grudnia 2014 roku WIG20 spadł o 18,5 % a WIG stracił na wartości 8,6 %.

Warto jednak zauważyć, że były w tym roku takie indeksy branżowe obliczane przez Giełdę Papierów Wartościowych, które zyskały na wartości i to całkiem sporo.

Przykładem może być choćby indeks WIG-Media, który urósł od końca 2014 roku 16,3 % i by lepszy od na przykład niemieckiego indeksu DAX30 oraz francuskiego indeksu CAC40.

Popatrzmy na indeks WIG-Media. Indeks znajduje się w trendzie wzrostowym. Układ średnich jest typowy dla hossy.

WIG-MEDIA

WIG-MEDIA

Oscylator stochastyczny doszedł do strefy wyprzedania, co na hossie jest sygnałem kupna.

WIG-MEDIA

WIG-MEDIA-BIS

Skoro tak to pojawia się nadzieja na rozpoczęcie kolejnej fali zwyżek kursów akcji spółek medialnych.

Warto przypomnieć, że dotychczas w rubryce ,,Wykres do przemyślenia” znalazły się 3 spółki reprezentujące indeks WIG-Media.

Były to: Agora, Cyfrowy Polsat oraz Muza.

Oto skład indeksu WIG-Media

http://stooq.pl/q/i/?s=wig_media&o=4&i

O rubryce ,,Wykres do przemyślenia” piszę w każdym numerze ,,Raportu Tygodniowego”.

Oto krótkie podsumowanie rubryki ,,Wykres do przemyślnie”.

Zapraszam do lektury

Wersja w PDF

WYKRES-DO-PRZEMYSLENIA-12-MIESIECY-4-INDEKSY

Werska w Word

WYKRES-DO-PRZEMYSLENIA-12-MIESIECY-4-INDEKSY

Sławomir Kłusek, 3 grudnia 2015 roku

Treści zawarte na stronie internetowej www.analizy-rynkowe.pl nie stanowią „rekomendacji” w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz.U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).Autor nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie treści zawartych na stronie internetowej www.analizy-rynkowe.pl

0