16-02-2018

Przewiduję, że indeks branży medialnej może w 2018 wykazać nadzwyczajną, wręcz nadludzką siłę

Początek roku przyniósł bardzo zróżnicowane zachowanie indeksów branżowych tworzonych przez Giełdę Papierów Wartościowych.

Jednym z najmocniejszych indeksów okazał się być indeks branży medialnej WIG-Media.

Bardzo ciekawie prezentuje się wykres siły względnej WIG-Media/WIG20.

Wykres znajduje się w trendzie wzrostowym.

Układ średnich ruchomych jest typowy dla hossy.

WIG-MEDIA/WIG20

MEDIA-WIG20

Po dojściu do wyprzedania oscylatora stochastycznego pojawiła się formacja harami, która wówczas, gdy pojawia się w momencie owego wyprzedania stanowi sygnał kupna.

WIG-MEDIA/WIG20

MEDIA-WIG20-BIS

Wszystko to stwarza szansę na wzrost siły względnej WIG-Media/WIG20, czyli na lepsze zachowanie indeksu WIG-Media, niż indeksu WIG-20.

WIG-MEDIA/WIG20

MEDIA-WIG20-BIS-BIS

Do tego wszystkiego dochodzą jednak argumenty kolejne.

Doszło do przebicia spadkowej linii trendu.

Pojawiło się wybicia z formacji podwójnego dna, co samo w sobie jest sygnałem kupna.

Jak wygląda skład indeksu WIG-Media ?

https://stooq.pl/q/i/?s=wig_media&o=4&i

Warto zauważyć, że wśród 3 spółek ,,atrakcyjnych fundamentalnie” (spełniających 3 preferowane przeze mnie kryteria) znalazła się Agora.

http://analizy-rynkowe.pl/lista-3-spolek-atrakcyjnych-fundamentalnie/

http://analizy-rynkowe.pl/wykres-do-przemyslenia-agora-2/

P.S. Oto aktualny skład indeksu WIG-Media

https://stooq.pl/q/i/?s=wig_media&o=4&i

Sławomir Kłusek, 16 lutego 2018 roku

Treści zawarte na stronie internetowej analizy-rynkowe.pl nie stanowią „rekomendacji” w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz.U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).Autor nie ponosi odpowiedzialności  za jakiekolwiek decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie treści zawartych na stronie internetowej analizy-rynkowe.pl

0