02-02-2016

Indeks branży medialnej przebijając swe 52-tygodnuiowe maksimum stoi przed szansą na wzrost o 23,3 %

1 lutego 2016 roku pewien indeks giełdowy przebił swe 52-tygodniowe maksimum. Indeksem tym był obliczany przez portal http://stooq.pl/ indeks branży medialnej. To bardzo duże osiągnięcie !.

Warto przypomnieć, że pomiędzy indeksami obliczanymi przez Giełdę Papierów Wartościowych w indeksami obliczanymi przez http://stooq.pl/ występuje istotna różnica.

O ile w przypadku indeksów obliczanych przez GPW udział poszczególnych spółek jest różny, o tyle w przypadku indeksów obliczanych przez portal http://stooq.pl/ udział ten jest równy.

Patrząc na wykres indeksu branży medialnej można zauważyć, że na wykresie tego indeksu nie zrealizowała się jeszcze formacja nietypowego podwójnego dna.

MEDIA

MEDIA

Gdyby formacja ta miała się zrealizować powinno dojść do wzrostu tego indeksu o 23,3 %.

Dotychczas  w rubryce ,,Wykres do przemyślenia” znalazły się 3 spółki reprezentujące sektor medialny: Agora, Cyfrowy Polsat oraz Muza.

W przypadku każdej z tych spółek zachowanie kursu akcji danej spółki od momentu wprowadzenia jej do tej rubryki było lepsze od indeksu WIG20.

Sławomir klusek, 2 lutego 2016 roku

Treści zawarte na stronie internetowej www.analizy-rynkowe.pl nie stanowią „rekomendacji” w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz.U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).Autor nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie treści zawartych na stronie internetowej www.analizy-rynkowe.pl

0